fbpx

De ce ai nevoie de fotografii de produs profesionale?

Elementul vizual are rol decisiv în captarea interesului și a dorinței de cumpărare. De accea, pregătirea și selectarea celor mai bune imagini sunt esențiale pentru succesul tău

Stii care este cea mai mare diferenta dintre magazinele online si magazinele fizice, din punctul de vedere al clientului?

Exact, intr-un magazin fizic, clientii pot vedea produsul fata in fata, ii pot vedea dimensiunile, il pot atinge, il pot proba etc., pe cand, intr-un magazin online, aceasta oportunitate nu exista.

Poti sa ai cele mai perfecte descrieri de produs din punct de vedere SEO, care ofera informatii complete clientilor; daca produsul tau nu este insotit de imagini clare, de calitate buna, atractive, iti scazi dramatic sansele de a obtine o conversie.

Chiar daca ti se pare greu de crezut, elementele vizuale au impact extrem de puternic asupra clientilor, influentandu-le decizia de cumparare. Imaginea produsului este primul lucru si, uneori, ultimul lucru pe care il vad clientii. Daca fotografia nu il multumeste pentru ca este neclara, prea mica, prea intunecata, inconjurata de elemente care distrag atentia sau este ofensatoare, clientul nu va petrece nicio secunda in plus pe pagina, daramite sa adauge produsul in cos.

Stii de ce o imagine valoreaza mai mult decat 1000 de cuvinte, mai ales pentru tine? Pentru ca pe internet, tu vinzi imagini. Datoria ta este sa compensezi lipsa de interactiune fizica a clientului cu produsul, prin crearea celei mai bune prezentari vizuale posibile.

De unde obtii fotografiile de produs?

1. Le iei direct de la producator

Aceasta este cea mai simpla metoda. Trebuie doar sa ii ceri producatorului fotografiile produselor la rezolutie mare. Riscul este ca aceleasi imagini pot fi folosite si de competitorii tai, care vand produse de la acelasi producator. Nu e un gand prea placut, nu-i asa?

Uneori producatorul nu iti poate furniza imaginile dorite sau posibil sa conduci o afacere bazata pe produse handmade, pe care le produci chiar tu. In acest caz, va fi necesar sa te ocupi de realizarea acestor fotografii.

2. Angajezi un fotograf sau o firma specializata

Un fotograf sau o firma specializata iti asigura din start imagini profesioniste si de calitate superioara, Conform studiilor, fotografiile de produs reprezinta un factor foarte important, atunci cand cumparatorii fac o comanda online. Fotografiile clare si calitative ajuta cumpartorul sa vada exact ceea ce vinzi. Atrage atentia cumparatorilor prin fotografii profesionale pentru produsele pe care vrei sa le vinzi sau sa le promovezi.

Care sunt regulile pe care trebuie sa le respecti in ceea ce priveste fotografiile de produs?

1. Incarca intotdeauna fotografii clare, de calitate buna

Chiar daca o portiune mica a fotografiei este intunecata, neclara sau stearsa, nu ar trebui sa o incarci in magazinul tau online. O singura imagine care se diferentiaza prin calitate fata de celelalte din cadrul site-ului, poate influenta negativ potentialii clienti si iti poate afecta afacerea.

Daca realizezi chiar tu pozele, urmeaza sfatul de mai sus si foloseste un trepied pentru un control sporit asupra stabilitatii fotografiei.

2. Ai grija ca produsul sa ocupe cat mai mult din cadru

Cum ar fi ca fotografia sa prezinte produsul la dimensiuni foarte mici iar restul spatiului sa fie ocupat de decor? Clar, clientul ar percepe faptul ca produsul nu are importanta sau ca ascunzi anumite detalii ale produsului, detalii care, probabil, l-ar face sa renunte la achizitie.

Stii si tu ca produsul tau este important asa ca acorda-i locul pe care il merita. Acesta ar trebui sa ocupe cat mai mult din cadru, sa fie punctul spre care este atrasa privirea, nu doar un detaliu minor al fotografiei.

3. Include cat mai multe unghiuri si detalii ale produsului

Acestea au rolul de a inlocui obisnuinta clientului intr-un magazin fizic, de a intoarce produsul pe toate partile, pentru a observa detaliile acestuia. Clientul are posibilitatea de a “scruta” produsul doar daca ii pui la dispozitie suficiente poze care surprind detaliile de care este interesat, asadar ofera-i cat mai multe fotografii.

De asemenea, daca produsul pe care il vinzi este disponibil in mai multe culori, realizeaza fotografii cu toate variantele de culoare ale produsului. Unii oameni cumpara produsul respectiv doar pentru ca le place culoarea, asa ca, de ce sa risti sa pierzi o conversie?

4. Foloseste un fundal alb

Ai grija la fundalul folosit pentru fotografiile de produs. De preferat, acesta ar trebui sa fie alb, pentru a nu distrage cu nimic atentia clientului sau, daca vrei totusi sa folosesti alta culoare, nu utiliza culori prea tipatoare sau prea apropiate de culoarea produsului tau. In caz contrar, gradul de importanta al produsului se pierde, confundandu-se cu decorul.

In plus, folosirea unui fundal alb da o nota profesionalism fotografiei tale de produs.

Ce echipamente folosim?

Aparat foto

Trepied foto

Cort foto si lumini

Adobe Photoshop

Esti interesat de creare fotografii de produs cu raport calitate pret excelent? Suntem specializati in poze de produs inca din anul 2013, am inceput activitatea cu clienti din Bucuresi, iar in prezent lucram cu clienti din toata tara. Indiferent de afacerea ta, statisticile spun ca in mediul online poza este cea care vinde. Daca vrei sa vinzi mai bine onlie ofera clientilor tai poze de produs de calitate si vei vinde mai mult.

Close Menu
Call Now Button
×
×

Cart